ESPAÑOL DEUTSCH FRANÇAIS TÜRKÇE ENGLISH
TUGEV ICVB ÜYELİK KONGRE SEKTÖRÜ KONGRELER TAKVİMİ FAALİYETLER MEDYA İLETİŞİM
  • HAKKIMIZDA

  • YÖNETİM KURULU

  • KURUCULAR

  • GENEL SEKRETER

  • HAKKIMIZDA

  • BAŞKANIN MESAJI

  • İCRA KURULU

  • EKİBİMİZ

  • DESTEKÇİLERİMİZ

  • ÜYE OLDUĞU KURULUŞLAR

  • ICVB 10. YIL KİTAPÇIĞI

    • ÜYELERİMİZ

    • Kongre ve Sergi Merkezleri
    • Oteller
    • PCO / DMCs
    • Servis Sağlayıcılar ve Etkinlik Mekanları
    • Yan Servis Sağlayıcılar
    • Ulaşım
    • NEDEN ÜYE OLMALIYIM?

    • KONGRE ZİYARETÇİ BÜROLARI

    • DÜNYA KONGRE SEKTÖRÜ

    • KONGRE SEKTÖRÜ VE İSTANBUL

    • İSTATİSTİKLER

    • ICCA İstatistiklerine Göre Türkiye
    • ICCA İstatistiklerine Göre İstanbul
    • YAYINLARIMIZ

    • ULUSLARARASI KONGRELER ŞEHRİ

    • İKİ ŞEHRİN HİKAYESİ TANITIM KAMPANYASI

    • #MeetInIstanbul TWITTER KAMPANYASI

    • KATILDIĞIMIZ FUAR ve ETKİNLİKLER

    • KONGRE ELÇİSİ OLUN

    • Kongre Elçisi Olun
    • Kongrelerinizi Paylaşın
    • THY Gökyüzü Elçisi
    • İstanbul Delege Pazarlama Kiti
    • Referanslar
    • Başarı Öyküleri
    • Kongre ve Toplantıların Yararları
    • Basında ICVB

    • ICVB'den Haberler

    • Logolar

    • Fotoğraf ve Video

    Anasayfa >

    ICVB İstanbul'u Tokyo'da Anlattı

    ICVB - İstanbul Kongre ve Ziyaretçi Bürosu, kongre alanında İstanbul’u tanıtmak üzere bir yıldır yürüttüğü “İki Şehrin Hikayesi” pazarlama kampanyasını anlatmak için Japonya’ya gitti. Japonya Turizm Ajansı’nın düzenlediği Toplantı ve Organizasyon Sektörü sempozyumuna misafir konuşmacı olarak davet edilen ICVB, İki Şehrin Hikayesi kampanyasının sürecini ve elde ettiği başarıyı Japon meslektaşlarıyla paylaştı. Japon Ulusal Turizm Organizasyonu tarafından desteklenen ve 14 Mart’ta düzenlenen sempozyuma Fizik Dalında Nobel ödüllü akademisyen Dr. Leo Esaki konuşmacı olarak katıldı.

    İstanbul’un benzersiz bir buluşma noktası olduğunu, tarihi ve modern dokusunun birlikteliğini vurgulayan İki Şehrin Hikayesi; modernite ve gelenek, batı ve doğu, dinamizm ve huzur gibi İstanbul’un farklı yüzlerini yansıtıyor. Kampanya geçen yıl ICVB tarafından Amerika, İngiltere, Fransa, Almanya, Hollanda, Belçika, Slovenya ve Hindistan başta olmak üzere uluslararası kongre ve toplantı dergilerinde yaklaşık 575.000 tiraj ile tanıtıldı.

    ICVB, geçtiğimiz yıl da kongre sektörünün söz sahibi kuruluşu konumda olan ICCA’nın (Uluslararası Kongre ve Konvansiyonlar Birliği) 54. Genel Kurulu’nda En İyi Tanıtım Kampanyası dalında finale kalmayı başarmıştı.
    Visitorsguide plannersguide
    • ICVB

    • HAKKIMIZDA
    • BAŞKANIN MESAJI
    • YÖNETİM KURULU
    • İCRA KURULU
    • EKİBİMİZ
    • ÜYE OLDUĞU KURULUŞLAR
    • ICVB 10. YIL KİTAPÇIĞI
    • ÜYELİK

    • ÜYELERİMİZ
    • NEDEN ÜYE OLMALIYIM?
    • KONGRE SEKTÖRÜ

    • KONGRE ZİYARETÇİ BÜROLARI
    • DÜNYA KONGRE SEKTÖRÜ
    • KONGRE SEKTÖRÜ VE İSTANBUL
    • FAALİYETLER

    • YAYINLARIMIZ
    • ULUSLARARASI KONGRELER ŞEHRİ
    • İKİ ŞEHRİN HİKAYESİ TANITIM KAMPANYASI
    • #MeetInIstanbul TWITTER KAMPANYASI
    • KATILDIĞIMIZ FUAR ve ETKİNLİKLER
    • KONGRE ELÇİSİ OLUN
    • MEDYA

    • BASINDA ICVB
    • ICVB'DEN HABERLER
    • LOGOLAR
    • FOTOĞRAF VE VİDEO
    • İLETİŞİM
    The Leading Congress Destination İstanbul project is part of the İstanbul Development Agency 2012 Financial Support Program. The content of this website has been prepared as part of the project, it does not reflect the view of the İstanbul Development Agency or the Ministry of Development. Responsibility for the content remains with TUGEV, ICVB and İstanbul Chamber of Commerce.